Що робити фітнес-тренеру влітку?

Що робити фітнес-тренеру влітку?

01.09.2021

З настанням літа запит на спортивні тренування помітно падає. Мимоволі думаєш, що всі, хто раніше старалися в залах, уже привели своє тіло і м’язи в потрібну форму перед відпусткою і рвонули відпочивати. Що робити фітнес-тренеру, щоби не померти з нудьги й залучити достатньо клієнтів у несезон, розповідаємо далі.

Чому влітку рідше звертаються до персональних тренерів?

  1. Перша причина — це відпустки. Влітку багато хто виїжджає на відпочинок і тому не може відвідувати тренування. Крім тривалих відпусток, влітку люди часто їдуть на вихідні на дачі, пікніки, риболовлі, озера, пляжні комплекси, і знову часу на тренування не залишається.
  2. Друга причина — це теж відпустки. Тільки зараз мова йде про те, що для деяких заняття в залі — це якраз про красиву накачану фігуру з рельєфними м’язами, яку можна показати на пляжі під час відпустки. Й ось літо прийшло, мета досягнута, потреба займатися для них відпадає, часто — до наступної відпустки.
  3. Ну й ще одна причина — те, що влітку в доступі багато інших активностей, наприклад, плавання, спортивні ігри, катання на велосипеді, роликах і скейтах, які стають альтернативою персональним тренуванням.

Що робити фітнес-тренеру в низький сезон?

Почніть готуватися до низького сезону до його настання. Із самого початку занять із новим клієнтом прив’яжіть його до себе. Зробіть так, щоби заняття були не просто способом схуднути або підкачатися. Тим більше зараз, коли так популярно стежити за собою і своїм здоров’ям. Періодично нагадуйте клієнтам про те, що регулярні заняття спортом без тривалих перерв — запорука красивого здорового тіла і впевненості в собі. Також донесіть до клієнта, що заняття з тренером більш ефективні й безпечні. Якщо ваші підопічні все ж планують виїхати, запропонуйте їм розробити програму самостійних тренувань. Водночас можна обговорити результати, з якими клієнти мають повернутися після перерви.

Проаналізуйте свої можливості й можливості тренувальних майданчиків. Що ви можете запропонувати, щоби зацікавити людей у ​​ваших послугах. Створіть цікавий новий продукт і подумайте, як його прорекламувати, аби про нього довідалося якомога більше людей.

 

Які інтереси в спорті влітку?

Вивчивши інтереси людей і їхні запити в пошукових системах Інтернет, ми бачимо, що влітку пріоритети дуже сильно віддаються заняттям на відкритому повітрі: пробіжкам, іграм (футбол, баскетбол, волейбол, теніс), катанню на велосипедах і альтернативному транспорті (ролики, лонгборд, скейтборд, BMX). У списку лідерів також водні види спорту: плавання, вейкбординг, рафтинг, каноїнг, веслування, яхтинг, сапордінг, кайтсерфінг і інші. У цей сезон зростає попит на походи, трекінгові маршрути, каньойнінг, скалолазіння. Насправді, спектр досить широкий, що дозволяє створити цікаву пропозицію для залучення й утримання клієнтів.

Що запропонувати потенційним відвідувачам фітнес-клубу?

Подумайте про нестандартні тренування на відкритих майданчиках, на дахах, терасах, парках і набережних. Організуйте тур із тренуваннями: фітнес-тур, йога-ретрит, велопохід чи каякінг із наметами й ранковим спортом. Влаштовуйте марафони або навіть курси з цікавими лекціями, відкритими заняттями, оглядами спортінвентарю, харчування та одягу.

Ще одна порада. Влітку в дітей з’являється багато вільного часу. Можна запропонувати спортивні заняття для них. Батьки зацікавлені в правильному проведенні часу їхньої малечі і, можливо, самі незабаром звернуться за вашими послугами.

Варіантів безліч, включайте фантазію, не бійтеся вигадувати і пропонувати унікальне.

Замість висновку

Ваша аудиторія завжди у ваших руках. Якщо в бізнесі є сезонність, до неї потрібно адаптуватися. Вивчайте своїх клієнтів і власні можливості, актуалізуйте пропозицію під їхні потреби. Пам’ятайте — вплинути на попит реально. Головне — знайти правильні шляхи.

Тренери Гран Прі в будь-який сезон намагаються зробити ваші походи в тренажерний зал ефективними, а персональні тренування цікавими й затягуючими. Вартості абонементів дивіться в нас на сайті.

Назад Вперед
Go top